Wesnoth en català

Discuss and coordinate development of mainline and user-made content translations.

Moderator: Forum Moderators

budalokko
Posts: 2
Joined: January 7th, 2008, 4:14 am

Traduccions mítiques

Post by budalokko »

Hola,

Les traduccions que esteu fent són fantastiques, sobretot per tota aquesta diversitat que esteu fent és molt divertida. A més, suposo que entre els uns i els antres ens feu recordar paraules una mica oblidades, que potser no és el que estem parlant al carrer, però quan juguem al Wesnoth ho agraim moltíssim. Almenys jo i el meu germà, que el tinc molt lluny i de tant en tant cau un multi-player.

Per altra banda, hi ha frases sueltes, sobretot en comentaris dels personatges que surten en anglès. Com podem ajudar-vos a solucionar-ho? De totes formes ho esteu fent molt bé.

Salut !!!
ettin
Lord of Glamdrol
Posts: 369
Joined: August 17th, 2003, 2:05 pm
Contact:

Re: Traduccions mítiques

Post by ettin »

budalokko wrote:Hola,

Les traduccions que esteu fent són fantastiques, sobretot per tota aquesta diversitat que esteu fent és molt divertida. A més, suposo que entre els uns i els antres ens feu recordar paraules una mica oblidades, que potser no és el que estem parlant al carrer, però quan juguem al Wesnoth ho agraim moltíssim. Almenys jo i el meu germà, que el tinc molt lluny i de tant en tant cau un multi-player.

Per altra banda, hi ha frases sueltes, sobretot en comentaris dels personatges que surten en anglès. Com podem ajudar-vos a solucionar-ho? De totes formes ho esteu fent molt bé.

Salut !!!
Gràcies pels comentaris, sempre agrada saber que algú està utlitzant la traducció al català ;)

Durant els darrers mesos la traducció ha estat molt aturada, i és per això que no s'ha mantingut al dia i surten alguns missatges en anglès. L'estat de la traducció es pot veure a http://gettext.wesnoth.org/

I si vols col·laborar fent alguna traducció només cal que ho diguis, tota ajuda és benvinguda!
sansa
Posts: 3
Joined: January 29th, 2008, 1:46 pm

Post by sansa »

A mi m'agradaria coŀlaborar-hi. Com funciona, em doneu uns arxius del KBabel que després s'han de tornar o es pot fer en un web o wiki online? Hauré de forçar un accent valencià que no tinc per a que quedi en consonància amb la resta del joc? :lol:
ettin
Lord of Glamdrol
Posts: 369
Joined: August 17th, 2003, 2:05 pm
Contact:

Post by ettin »

sansa wrote:A mi m'agradaria coŀlaborar-hi. Com funciona, em doneu uns arxius del KBabel que després s'han de tornar o es pot fer en un web o wiki online? Hauré de forçar un accent valencià que no tinc per a que quedi en consonància amb la resta del joc? :lol:
Sí, es fa a partir dels fitxers .po que pots obrir amb KBabel (o d'altres). No has de forçar cap accent, cada campanya té un accent diferent, marcat principalment pel traductor que la manté. Com des de fa un temps el traductor més actiu és valencià, hi ha moltes campanyes que ara tenen aquest "accent".
sansa
Posts: 3
Joined: January 29th, 2008, 1:46 pm

Post by sansa »

ettin wrote:
sansa wrote:A mi m'agradaria coŀlaborar-hi. Com funciona, em doneu uns arxius del KBabel que després s'han de tornar o es pot fer en un web o wiki online? Hauré de forçar un accent valencià que no tinc per a que quedi en consonància amb la resta del joc? :lol:
Sí, es fa a partir dels fitxers .po que pots obrir amb KBabel (o d'altres). No has de forçar cap accent, cada campanya té un accent diferent, marcat principalment pel traductor que la manté. Com des de fa un temps el traductor més actiu és valencià, hi ha moltes campanyes que ara tenen aquest "accent".
Doncs res, si necessiteu ajuda estic disposat a donar-ne. De moment la versió en la que jugo té una traducció força completa, però suposo que sempre us anirà bé tenir possibles traductors.
User avatar
krugger
Posts: 1
Joined: November 13th, 2008, 7:29 pm

Re: Wesnoth en català

Post by krugger »

Hola, bones

fa uns mesos que m'he aficionat al Wesnoth, i m'encanta. Dir, que hi jugo amb català, la meva llengua natal i m'agradaria veure la traducció al complet, i anar més lluny i tot, traduir extensions, i...jeje, com m'envalo.

El que m'agradaria de moment és col.laborar en les traduccions al català que falten. Acabo de jugar la campanya del Martell de Thursagan i voldria saber com està l'estat de la traducció d'aquesta campanya, que m'agradaria traduir. Sinó, una altra, digueu-me com puc col.laborar...

Gràcies per tot
xMarta9
Posts: 2
Joined: February 4th, 2012, 8:00 pm

Re: Wesnoth en català

Post by xMarta9 »

Hola!
Em dic Marta i sóc una estudiant de traducció i interpretació a la UAB de l'anglès, francès i japonès al català. M'agradaria poder participar en la traducció de "Battle for Wesnoth" si us fan falta més traductors. Aviseu-me quan més aviat millor per poder-me familiaritzar amb la terminologia.
Moltes gràcies!

Marta
Post Reply